Przetaczarka- próba zrobienia własnej??????????
Piotr Rybarczyk
2007-03-27 20:32:03 UTC
Witam mam pytanko czy ktoś z was próbował sam zrobić przetaczarke z manometrem
kontrolnym jesli tak to bardzo prosze o podpowiec co gdzie jak i po co... Juz
któryś dzień dzwonie po firmach które zakuwają węże i dupa kazdy blady nie wie
o co chodzi. A ja cały czas wierze ze da sie to zrobić. Wiec prosba jesli
macie jakies dowiadczenia badz pomysły to piszcie bo jendak co x-głów to nie
jedna...
Lukasz Lechowicz
2007-03-27 20:42:03 UTC
Post by Piotr Rybarczyk
[...]
z ciekawosci i gwoli uscislenia - przetoczka (whip) czy przetaczarka
(booster) ??

pzdr
Luc
Piotr Rybarczyk
2007-03-27 20:46:15 UTC
No przetaczarka- wiadomo o co chodzi!!!!!!
Piotr Obidoski
2007-03-27 21:11:32 UTC
Post by Piotr Rybarczyk
No przetaczarka- wiadomo o co chodzi!!!!!!
Chyba nie wiesz
Piotr
Piotr Rybarczyk
2007-03-27 21:39:08 UTC
Czesc Piotr...

Chodzi mi o "przetoczke" gdyz nie lubie kupowac wole sam pokombinować. Wiem ze
czasem takie kombinowanie drozej wychodzi hehe niz jak bym kupił gotową np u
Pióra... Nie wiem czy mnie kojarzysz ale z rok temu kombinowalismy z
Latarką... A wlasnie teraz mi sie przypomniało Piotr ty kiedy składałeś sam
analizator masz moze jakies wskazówki co gdzie jak i po co??? Pozdrawiam
SiW
2007-03-27 21:31:41 UTC
Post by Piotr Rybarczyk
No przetaczarka- wiadomo o co chodzi!!!!!!
Nie wiadomo

1] przetoczka:
http://www.allegro.pl/item178257711_przetoczka_200_300_bar_nowa.html

2] przetaczarka:
http://www.golemgear.com/pm-151-18-c2-3450-psi-rebreather-booster.aspx

Ad1:
a po co sam chcesz zrobić?

Ad2:
Wciąż szukam chętnego który by toto zrobił mam nawet trochę literatury
Lukasz Lechowicz
2007-03-28 09:47:22 UTC
Post by SiW
Wciąż szukam chętnego który by toto zrobił mam nawet trochę literatury
Mowisz masz -> pan Stefan ostatnio pokazal piekny transportowalny
prototyp ... o cene wolalem nie pytac
Krzysiek
2007-03-27 21:43:40 UTC
Post by Piotr Rybarczyk
Witam mam pytanko czy ktoś z was próbował sam zrobić przetaczarke z manometrem
kontrolnym jesli tak to bardzo prosze o podpowiec co gdzie jak i po co... Juz
Piórewicze z Gdyni zrobią Ci jaką tylko chesz.
+48 58 66 49 400
Krzysiek
Piotr Rybarczyk
2007-03-27 21:47:20 UTC
Wiem ze zrobią. Ale to chodzi o to by miec satysfakcje.
Piotr Rybarczyk
2007-03-27 21:47:53 UTC
Jak Piór... zrobi to czemu ja mam nie zrobić!!!!!!!!!!
Konrad Dubiel
2007-03-28 06:25:41 UTC
Post by Piotr Rybarczyk
któryś dzień dzwonie po firmach które zakuwają węże i dupa kazdy blady nie wie
o co chodzi. A ja cały czas wierze ze da sie to zrobić. Wiec prosba jesli
Wąż to już wiesz skąd, manometr ze sklepu, przyłącze do manometru trzeba
wystrugać z mosiądzu, no i zdobyć dwa gwinty DIN, albo DIN+tlenowy.
Bez małego warsztatu z tokarką to się raczej nie obejdzie.
--
Konrad Dubiel
***@dubiel.eu.org
Piotr Rybarczyk
2007-03-28 07:48:16 UTC
u Pióra mozna kupic "Przyłącze DIN 5/8 do pierwszego st. automatu Apeks, Legend"
jest tez takie do posejdona koszt takiego przyłącza to 100zł manometr klasy
0,1 to koszt koło 50zł do tego trzeba kupić gniazdo w którym mocuje sie
manometr wraz z odpowietrzeniem układu i na koniec wąż miedziany mysle ze
najtaniej wyjdzie i bedzie najlepszy z dorobionymi mocowaniami do przyłacza
5/8. Z jednej strony na do przetaczania tlenu faktycznie wystarczy przyłącze
telnowe wtedy bez zadnych przejsciówek sie obejdzie. Taka przetoczka była by
czysto tlenowa a drógą mozna zrobić z obu stron z przyłaczem 5/8... Piór robi
przetoczki, Agir robi przetoczki, Coltri Sub robi przetoczki to czemy Ryba ma
nie zrobicz przetoczki tylko trzeba troche wkładu i pomyślunku, wiec mam
prosbe jesli ktos ma pisac tylko po to by mnie łapać za słówka to zgóry mu
dziekuje gdyż szukam tu fachowej pomocy a nie przepychania sie czy to
przetoczka czy przetaczarka. Macie racje ze nazywa sie to przetoczka. Gdy by
była to przetaczarka to potrzebowała by jakiegos urzadzenia mechnicznego w
sobie do przetaczania... Mam nadzieje ze sprawa wyprostowana i czekamy na
podpowiedzi osób które maja jakies o tym pojecie a nie teoretyków gnijacych
przed kompem a co lepsze nurkującycch 5 razy w roku... Pozdrawiam
silver111
2007-03-28 07:56:04 UTC
www.thedecostop.com zarejestruj się i szukaj w dziale Homebrewed
Equipment. Słowo kluczowe Whip :D jak już wspomniał Łukasz.
Sprawa nie jest taka łatwa jakby mogło się wydawać. No ale skoro
porywasz się na zrobienie przetoczki (whip) to i z szukaniem na forum
odpowiednich materiałów sobie poradzisz :D

pozdr
silver111
Piotr Rybarczyk
2007-03-28 08:08:03 UTC
Znalazłem firme PERUN w Warszawie która jest w stanie to zrobić. Tylko jest
sprawa taka ze to zakład produkcyjny i minimalna ilosc to 50szt. Wiec trzeba
szukac po rzemieslnikach mniejszych. No nic chyba wybiore sie do siebie na
stary wydział na Politechnike moze oni mi cos poradzą a pozniej do najomego
tokarza i bedziemy mysleli co dalej..
Waldo
2007-03-28 08:12:02 UTC
Post by Piotr Rybarczyk
Taka przetoczka była by
czysto tlenowa a drógą mozna zrobić z obu stron z przyłaczem 5/8...
[...]
manometr klasy 0,1 to koszt koło 50zł
Manometr tlenowy klasy 0.1 kosztuje 50 ? Gdzie takie sprzedają ?
--
Pozdrawiam, Waldemar
---------------------------------------
O nurkowaniu : www.nurkuj.com
Beeker
2007-03-28 09:24:06 UTC
Post by Waldo
Post by Piotr Rybarczyk
[...]
Za 50zł to i klasę 1,0 bym wziął. Niech stracę! ;)

Chyba, że 0,1=10% czyli dokładność rzędu 30 bar ;))

Pozdrawiam
Piotr "Beeker" Braune
Piotr Rybarczyk
2007-03-28 12:00:47 UTC
Popieprzyło mi sie nie 0,1 tylko 1,0 100mm srednicy
Konrad Dubiel
2007-03-28 10:00:18 UTC
Post by Piotr Rybarczyk
Piór robi
przetoczki, Agir robi przetoczki, Coltri Sub robi przetoczki to czemy Ryba ma
nie zrobicz przetoczki tylko trzeba troche wkładu i pomyślunku
Policz tylko ile będzie to kosztować. Na Allegro wąż do przetaczania
dostaniesz za dwie stówki.
--
Konrad Dubiel
***@dubiel.eu.org
Piotr Rybarczyk
2007-03-28 12:02:04 UTC
No policze policze jak bedzie wiecej niz 300 kosztowało to nie robie do 300 robie